Petua Hilangkan Batuk Berkahak dan Gatal Tekak

Adakah anda pernah mengalami batuk yang teruk , batuk berkahak dan tidak mahu sembuh walaupun macam-macam usaha dilakukan. Lagi bertambah parah bila tekak terasa gatal-gatal.  Adakah petua hilangkan penyakit ini?

Batuk yang teruk , sehingga ke satu tahap, menahan diri dari batuk ni menyebabkan rasa terlampau sakit dekat kawasan diafragm.  Terasa takut jugak.. kot-kot kuat sangat batuk sehingga patah tulang rusuk😂

Sebenarnya  batuk bukanlah penyakit,  tapi gejala atau simptom. Tubuh kita ni special sangat bersinpun ada tujuannya, menguappun ada manfaatnya bahkan batuk pun ada manfaatnya

Best kan? Sekecil kecil perkara pun yg Allah cipta, tiadalah yang sia-sia

“Jika kalian ingin menulis kalimat2 Allah, walaupun didatangkan lautan sebagai tinta. nescaya tidak akan mencukupi untuk menulis kalimat Allah”

Apa Fungsi Batuk?

Batuk adalah salah satu cara tubuh untuk membersihkan partikel asing, kotoran, lendir, atau mikrobs dari paru-paru dan saluran pernafasan di bahagian atas, atau sebagai tindak balas disebabkan  saluran pernafasan yang gatal atau terganggu.

Batuk ada 2 jenis

Batuk kering dan batuk yang ada kahak, mukus atau lendir Batuk kering selalunya disebabkan berlakunya keradangan di kawasan trakea.  Inflamasi dekat paru2

Petua Atasi Batuk Berkahak dan Gatal Tekak

Time batuk teruk tu. saya ambil ubat farmasi. ubat hospital. Ubat cap ibu dan anak. Memang tak jalan. Minta garlic , telan 2 biji.Esoknya terus hilang. Ajaib sungguh

Menahan batuk beberapa hari😂. Walhal ambil garlic. Selesai masalah

GARLIC COMPLEX SHAKLEE

Keistimewaan Garlic Complex Shaklee

→ Diperbuat dari bawang putih jenis premium, bebas racun perosak & ditanam secara organik

→ Dihasilkan secara eksklusif pada suhu bilik tanpa haba untuk memastikan pengekalan 100% Alicin aktif

→ Dwi teknologi digunakan untuk mengawal bau bawang putih

→ Mengandungi spearmint & rosemary

Kebaikan Garlic Complex Shaklee

◆ membantu mempertingkatkan fungsi jantung & sistem penghadaman

◆ antibiotik yang selamat & semulajadi untuk membantu meningkatkan sistem imun

◆ membantu menstabilkan tekanan darah tinggi

◆ membantu menstabilkan paras glukos dalam badan

◆ membantu menyingkirkan logam toksik seperti raksa & plumbum dari dalam badan

Garlic adalah sumber semulajadi dari quercetin. Quercetin is a plant polyphenol from the flavonoid group, found in many fruits, vegetables, leaves, and grains. It can be used as an ingredient in supplements, beverages, or foods.

Hebatnya shaklee ni sebab dah cipta garlic ni tanpa susah2 kita nak telan ulas bawang putih tu

Alicin sebatian organosulfur yang bertindak sbgai anti kulat. anti bakteri dan mempunyai sifat penyembuh. Alicin ni adalah rasa pedas kat bawang putih tu

2 tablet = 1000mg ekstrak garlic tulen.  = 2 ulas bawng putih

Usah berkira untuk dapatkan badan yang sihat. Sihat itu mahal dan tak ternilai

Testimoni

 

Nak order online, klik saja ikon di bawah

Segala soalan boleh diajukan kepada saya dengan klik ikon wasap. Terima kasih

FB : Wan Norasiah

Tel: 0199656193

Daftar Ahli Untuk Harga Menarik

COD : Kampar – Gopeng – Batu Gajah – Simpang Pulai – Ipoh

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge