Dish Wash Shaklee Bagus Untuk Kulit Sensitif

Cuba tengok sebab apa sesuai dengan semua golongan dan bagi yang kulit tangan sensitif


Sebab ramuannya MERSA ALAM
Di ekstrak dari jagung dan kelapa

Baunya yang wangi dengan teksturnya yang halus memang sesuai untuk semua golongan dan lapisan masyarakat

Dish wash nie PEKAT, bau LEMON
Bole di cairkan sebelum guna
Wangi
Bersih
Tahan lama

Lihat video tentang hebatnya dish wash ini

 

Nak order klik saje sini

 

 Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya

7 comments for “Dish Wash Shaklee Bagus Untuk Kulit Sensitif

  1. May 21, 2017 at 9:41 pm

    wa.. bestnye !! yang penting jimat !! hee~

    • Mrs Wan Norasiah
      May 23, 2017 at 5:01 am

      Betul..sgt2 jimat

  2. May 27, 2017 at 6:02 am

    Huhu… bagus la tu boleh selesaikan masalah kulit sensitif.. pas ni tiada alasan lagi untuk isteri tidak basuh pinggan.. hahaha

    • Mrs Wan Norasiah
      June 5, 2017 at 8:19 am

      Yer..betul sangat3

  3. June 7, 2017 at 10:23 pm

    Bila lah stok hand dish wash ni nak masuk. Saya punya da nampak dasar ­čśů catu2 guna. Pakai sabun lain memang la tak boleh sebab tangan sensitif sangat. Dish wash shaklee ni sahaja yang dapat bantu.

    • Mrs Wan Norasiah
      June 8, 2017 at 1:47 am

      Betul sangat2…selamat dan berkesan.harap2 cepat restok

  4. July 19, 2017 at 7:16 am

    bgusnye..
    bole buh kt kulit muka yg sensitif jugak ke..hehe melampau yaya ni
    gurau je =D

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *